Company profile – IBS Poland

Slogan i teksty promujące dla czołowego dostawcy rozwiązań IT służących do zarządzania cyklem życia produktu

Zadanie

Stworzenie anglojęzycznego sloganu oraz dwujęzycznych tekstów na potrzeby company profile opisującego najważniejsze wyróżniki marki.

Zakres prac

  • Naming i slogany
  • Teksty www

Kooperacja

  • CHALLENGE Studio Obsługa kliencka, rebranding i projekty graficzne

Wyzwanie

IBS Poland to czołowy dostawca rozwiązań IT służących do zarządzania cyklem życia produktu w Polsce. Firma pomaga przedsiębiorstwom w optymalizacji procesów biznesowych oraz ich modelowaniu, by przebiegały one sprawniej i efektywniej. Swoje usługi dostarcza głównie w najbardziej innowacyjnych sektorach rynku, takich jak: branża automotive, przemysł lotniczy, maszynowy czy wytwórczy.

Wyjaśnienie tego, czym na co dzień zajmuje się IBS Poland, jest jednak nie lada wyzwaniem. Systemy IT wprowadzane przez firmę mają bowiem specjalistyczny wymiar i wymagają eksperckiej wiedzy.

Wspólnie ze Studiem Challenge opracowaliśmy nowy koncept komunikacji wizualnej i słownej marki. Naszym zadaniem było stworzenie anglojęzycznego sloganu oraz treści do company profile.

Rozwiązanie

Pracę rozpoczęliśmy od warsztatów kreatywnych z klientem. Eksperci z IBS Poland wprowadzili nas w skomplikowany temat rozwiązań PLM,  zapoznali z historią firmy i produktami oraz z usługami, które dystrybuują.

W ten sposób powstał koncept rozkładanego company profile, które wykorzystywało symbolikę firmowego sygnetu i przedstawiało najważniejsze informacje związane z marką. Po jednej stronie umieściliśmy informacje na temat strategicznego partnera – Dassault Systemes – po drugiej, historię i kluczowe wyróżniki IBS Poland. Do każdej z sekcji zostały stworzone wiodące hasła. Treści napisaliśmy w wersji angielskiej i polskiej.

Slogan marki

Przed przystąpieniem do pisania treści do company profile, opracowaliśmy kilka propozycji wiodącego hasła pozycjonującego markę. Slogan miał przemawiać językiem korzyści do klienta końcowego i jednocześnie precyzować zakres usług oferowanych przez IBS Poland.

Z kilku przedstawionych haseł – podkreślających rozwiązania 3D, modelowanie i usprawnianie procesu produkcyjnego – ostatecznie zwyciężyło jedno: Transform ideas into reality.

Inne hasła zaproponowane w toku prac

Productivity in a new dimension

Transform problem into a challenge

Focus on process, we’ll do the rest

Reklama prasowa

Zwieńczeniem naszych prac było opracowanie konceptu i copywritingu do reklamy prasowej, która miała prezentować nowy wizerunek firmy. Reklama ukazała się w specjalistycznym piśmie branży PLM.

Zobacz także