Studio Drewna

Teksty www i nazwa dla rodzinnej firmy tworzącej wyroby z drewna

Zadanie

Stworzenie nazwy dla rodzinnego biznesu meblarskiego oraz opracowanie punktu wyjścia do słownej komunikacji marki w internecie.

Zakres prac

  • Naming i slogany
  • Teksty www

Kooperacja

  • Challenge Studio Projekt graficzny i wdrożenie
  • Mateusz Pałka Symbol Studio Branding

Wyzwanie

Rodzinny biznes kieruje się własnymi zasadami. Choć często działa od wielu lat i z pokolenia na pokolenie, to czasem nie przywiązuje zbyt wielkiej uwagi do własnego marketingu i komunikacji oferty. Podobnie było w przypadku naszego klienta, który przejął dobrze prosperujący zakład meblarski po swoim ojcu.

Choć firma miała stałych klientów i ustaloną renomę, to jej marka praktycznie nie istniała, brak było także komunikacji w internecie. Wraz ze zmianą warty w firmie przyszła pora na wypracowanie podstawowych wyróżników marki i opracowanie założeń jej komunikacji.

Rozwiązanie

Opierając się na wytycznych klienta i sugestii, że chce on stworzyć dynamiczną markę o artystycznych aspiracjach i bezpośrednim, otwartym podejściu do klienta, stworzyliśmy nazwę, slogany oraz teksty na stronę internetową firmy. Za kreacje graficzne odpowiedzialne było CHALLENGE Studio.

Powstał nowoczesny, dynamiczny projekt, który oddawał ducha firmy i w pełni opisywał energiczny charakter nowego właściciela.

Czułego Copywritera poznałem przy okazji projektu Studia Kosmetycznego. Dał się wówczas poznać jako świetny strateg i twórca spójnych konceptów reklamowych, obeznany z nowymi mediami. Potem okazało się, że jest także uzdolnionym copywriterem, który potrafi pisać lekkie i przekonywające teksty marketingowe, a do tego tworzy wyjątkowo dźwięczne nazwy. Pracowaliśmy wspólnie przy projekcie Studio Drewna, a następnie przy kilkunastu projektach marketingowych dla moich klientów. W każdym z nich Łukasz trafiał w samo, kreatywne, sedno. Szczerze polecam pracę z Czułym.

Kamil Słaboń

Właściciel

Opracowanie nazwy marki

Na potrzeby projektu opracowaliśmy kilkanaście nazw, które eksplorowały różnorodne pola związane z działalnością marki.

Wśród głównych obszarów wyróżniał się artystyczny wymiar mebli, ręczna, precyzyjna robota, rodzinny charakter oraz naturalny aspekt tworzonych produktów.

Po selekcji zwyciężyła nazwa polskojęzyczna. Prosta, lecz jednocześnie pojemna i dosadna, oddająca także elegancki wymiar mebli: Studio Drewna. Do stworzonej nazwy Studio Challenge opracowało logo oraz zestaw określonych symboli wizualnych.

Gliva

Vena

Domo

Trendo

Mody

Mato

Vestyl

Mebo

Znakiem rozpoznawczym marki stała się atrakcyjna strona internetowa. Na jej potrzeby stworzyliśmy lekkie, lecz jednocześnie profesjonalne i zachęcające do poznania oferty teksty oraz slogany, które zostały wykorzystane w szerszej komunikacji marki poza stroną www.

Sęk w tym, że jesteśmy profesjonalistami

Z drewna wydobywamy jego prawdziwą naturę

Kredolik – zmaluj coś kreatywnego

Zobacz także