Zadanie
Stworzenie nazwy dla rodzinnego biznesu meblarskiego oraz opracowanie punktu wyjścia do słownej komunikacji marki w internecie.
Zakres prac
- Naming i slogany
- Teksty www
Kooperacja
- Challenge Studio Projekt graficzny i wdrożenie
- Mateusz Pałka Symbol Studio Branding
Wyzwanie
Rodzinny biznes kieruje się własnymi zasadami. Choć często działa od wielu lat i z pokolenia na pokolenie, to czasem nie przywiązuje zbyt wielkiej uwagi do własnego marketingu i komunikacji oferty. Podobnie było w przypadku naszego klienta, który przejął dobrze prosperujący zakład meblarski po swoim ojcu.
Choć firma miała stałych klientów i ustaloną renomę, to jej marka praktycznie nie istniała, brak było także komunikacji w internecie. Wraz ze zmianą warty w firmie przyszła pora na wypracowanie podstawowych wyróżników marki i opracowanie założeń jej komunikacji.
Rozwiązanie
Opierając się na wytycznych klienta i sugestii, że chce on stworzyć dynamiczną markę o artystycznych aspiracjach i bezpośrednim, otwartym podejściu do klienta, stworzyliśmy nazwę, slogany oraz teksty na stronę internetową firmy. Za kreacje graficzne odpowiedzialne było CHALLENGE Studio.
Powstał nowoczesny, dynamiczny projekt, który oddawał ducha firmy i w pełni opisywał energiczny charakter nowego właściciela.
Czułego Copywritera poznałem przy okazji projektu Studia Kosmetycznego. Dał się wówczas poznać jako świetny strateg i twórca spójnych konceptów reklamowych, obeznany z nowymi mediami. Potem okazało się, że jest także uzdolnionym copywriterem, który potrafi pisać lekkie i przekonywające teksty marketingowe, a do tego tworzy wyjątkowo dźwięczne nazwy. Pracowaliśmy wspólnie przy projekcie Studio Drewna, a następnie przy kilkunastu projektach marketingowych dla moich klientów. W każdym z nich Łukasz trafiał w samo, kreatywne, sedno. Szczerze polecam pracę z Czułym.
Kamil Słaboń
Właściciel