Ceneo – nie trać życia na zakupy

Scenariusz animacji na potrzeby kampanii reklamowej realizowanej przez agencję GONG dla marki Ceneo

Zadanie

Przygotowanie scenariusza i konceptu kreatywnego do animacji, będącej jednym z elementów szerszej kampanii digitalowej marki Ceneo.

Zakres prac

  • Scenariusze filmów i animacji

Kooperacja

  • GONG Client service, creative and art direction, strategy
  • Norbert Mikołajczyk Animacja i ilustracje

Wyzwanie

Zakupy w sklepie stacjonarnym wymagają czasu, logistyki i sporej dawki cierpliwości. Przynajmniej jeśli porównamy je z szybkością i wygodą zakupów online. Ceneo,  największa polska porównywarka cen, chciała stworzyć kampanię, która w dosadny sposób uzmysłowiłaby zalety zakupów w sieci i pokazała ich przewagę nad tradycyjną „wycieczką” do centrum handlowego.

Rozwiązanie

Wspólnie z zespołem kreatywnym agencji GONG i animatorem Norbertem Mikołajczykiem stworzyliśmy zabawną animację porównującą w abstrakcyjny i charakterystyczny dla Ceneo sposób zakupy online i offline. Animacja była elementem szerszej kampanii reklamowej, stworzonej na potrzeby marki.

  • Czuły Copywriter odpowiadał za koncept animacji, prezentowane informacje i scenariusz.

Research ciekawostek i danych statystycznych o zakupach Polaków

Stworzenie scenariusza animacji

Copywriting animacji oraz prowadzonej kampanii

Ilustracje: Norbert Mikołajczyk & GONG

Zobacz także