Zadanie
Przygotowanie scenariusza i konceptu kreatywnego do animacji, będącej jednym z elementów szerszej kampanii digitalowej marki Ceneo.
Zakres prac
- Scenariusze filmów i animacji
Kooperacja
- GONG Client service, creative and art direction, strategy
- Norbert Mikołajczyk Animacja i ilustracje
Wyzwanie
Zakupy w sklepie stacjonarnym wymagają czasu, logistyki i sporej dawki cierpliwości. Przynajmniej jeśli porównamy je z szybkością i wygodą zakupów online. Ceneo, największa polska porównywarka cen, chciała stworzyć kampanię, która w dosadny sposób uzmysłowiłaby zalety zakupów w sieci i pokazała ich przewagę nad tradycyjną „wycieczką” do centrum handlowego.
Rozwiązanie
Wspólnie z zespołem kreatywnym agencji GONG i animatorem Norbertem Mikołajczykiem stworzyliśmy zabawną animację porównującą w abstrakcyjny i charakterystyczny dla Ceneo sposób zakupy online i offline. Animacja była elementem szerszej kampanii reklamowej, stworzonej na potrzeby marki.
- Czuły Copywriter odpowiadał za koncept animacji, prezentowane informacje i scenariusz.
Research ciekawostek i danych statystycznych o zakupach Polaków
Stworzenie scenariusza animacji
Copywriting animacji oraz prowadzonej kampanii
Ilustracje: Norbert Mikołajczyk & GONG