Wellcome Home

Działania branded content i storytelling treści dla innowacyjnego startupu z branży nieruchomości

Zadanie

Polsko-angielska komunikacja budująca wizerunek innowacyjnej marki z sektora wynajmu długoterminowego. Teksty na stronę www, content marketing oraz storytelling pozycjonujący markę na rynku.

Zakres prac

  • Content marketing
  • Naming i slogany
  • Teksty www

Kooperacja

  • Łukasz Liszka Branding i projekt graficzny strony
  • Roksana Miarka - Give me Light Sesja foto do artykułu narciarskiego

Wyzwanie

Katowice to miasto, które przez ostatnie dziesięć lat przeszło olbrzymią metamorfozę. Z ośrodka kojarzącego się wyłącznie z przemysłem ciężkim, hałdami i odrapanymi kamienicami – w nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się metropolię: stolicę kultury, muzyki i wizjonerskiej architektury.

Wraz z tymi zmianami, stolica Górnego Śląska zaczęła przyciągać coraz więcej osób z zagranicy oraz z innych ośrodków miejskich w całej Polsce.  To nowe pokolenie osób wybierających Katowice na miejsce swojej pracy i życia poszukuje mieszkań, które spełniają określone standardy: są w pełni umeblowane, podłączone do szybkiego internetu i dają poczucie prawdziwego domu.

Rozwiązanie

Do tej pory katowicki rynek mieszkań na wynajem nie do końca odpowiadał tym wymaganiom, a wynajmujący nie oferowali praktycznie żadnych usług dodatkowych. Wellcome Home, który wkroczył na rynek w 2017 roku, postanowił zmienić zasady gry.

W ramach usługi wynajmujący mieli otrzymać w pełni umeblowane i urządzone według najnowszych trendów mieszkanie, pełną opiekę w trakcie wynajmu, pomoc w naprawach, załatwianiu spraw urzędowych, a dodatkowo – coś, czego nie oferował do tej pory nikt inny na rynku nieruchomości – 24-godzinną obsługę 7 dni w tygodniu w postaci usługi concierge.

Idea była prosta: wynajmujący mieli poczuć się jak w prawdziwym domu.

Stworzenie dwujęzycznych tekstów na stronę www

Artykuły lifestyle'owe na bloga

Treści storytellingowe marki

Teksty na stronę www

Wspólnie z designerem Łukaszem Liszką przygotowaliśmy wstępny zarys strony internetowej oraz stworzyliśmy teksty polsko-angielskie. Lekkie w formie treści prezentowały główne wyróżniki marki, team Wellcome Home, mieszkania oraz główne korzyści konsumenckie.

Choć z tekstami Czułego zetknąłem się po raz pierwszy jeszcze w SMS API, to jego samego poznałem przy okazji prac nad treściami do aplikacji Magic Password. Potem potoczyło się samo: opisy i scenariusze dla 2FAS authenticator,  polskie i angielskie teksty dla Wellcome Home, prowadzenie bloga, treści na stronę Wellcome Office. Co tu dużo mówić. Otwarta głowa, znajomość marketingu, umiejętność przyswajania trudnych tematów i zadawania właściwych pytań. A do tego wszystkiego pióro, które kreśli wyjątkowo trafne treści. Polecam współpracę z tym copywriterem 😉

Marek Bardziński

CEO Wellcome Home

Blog Wellcome Home

Chcąc budować markę, której usługi wykraczają poza standardowo pojęty wynajem, Wellcome Home postawiło na rozwój lifestyle’owego bloga. Serwis miał się stać kulturowym przewodnikiem po desinerskich trendach, ciekawych restauracjach, klubach muzycznych i sposobach na spędzanie aktywnego czasu w metropolii. Przejęliśmy opiekę nad blogiem po poprzednim wykonawcy, nadając mu zupełnie nową dynamikę i rozmach.

W każdym miesiącu w serwisie pojawiały się 2 artykuły, które pisaliśmy najpierw w języku polskim, a następnie w angielskim. Współpraca opierała się o z góry ustalony harmonogram prac.

Trendy w nieruchomościach i designie

Co warto zobaczyć w Katowicach

Miejskie życie

Dlaczego fajnie jest mieszkać na Śląsku

Jak wygląda proces pracy nad treściami

Obecność w social mediach

Artykuły przygotowywane na bloga cieszą się dużą popularnością na Facebooku i pobudzają pozytywną dyskusję. Wellcome Home buduje dodatkowe zasięgi, a wymieniane w treści artykułów “miejscówki” dają możliwość tagowania ich i tym samym powiększania grupy fanów.

Zobacz także