Zadanie
Polsko-angielska komunikacja budująca wizerunek innowacyjnej marki z sektora wynajmu długoterminowego. Teksty na stronę www, content marketing oraz storytelling pozycjonujący markę na rynku.
Zakres prac
- Content marketing
- Naming i slogany
- Teksty www
Kooperacja
- Łukasz Liszka Branding i projekt graficzny strony
- Roksana Miarka - Give me Light Sesja foto do artykułu narciarskiego
Wyzwanie
Katowice to miasto, które przez ostatnie dziesięć lat przeszło olbrzymią metamorfozę. Z ośrodka kojarzącego się wyłącznie z przemysłem ciężkim, hałdami i odrapanymi kamienicami – w nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się metropolię: stolicę kultury, muzyki i wizjonerskiej architektury.
Wraz z tymi zmianami, stolica Górnego Śląska zaczęła przyciągać coraz więcej osób z zagranicy oraz z innych ośrodków miejskich w całej Polsce. To nowe pokolenie osób wybierających Katowice na miejsce swojej pracy i życia poszukuje mieszkań, które spełniają określone standardy: są w pełni umeblowane, podłączone do szybkiego internetu i dają poczucie prawdziwego domu.
Rozwiązanie
Do tej pory katowicki rynek mieszkań na wynajem nie do końca odpowiadał tym wymaganiom, a wynajmujący nie oferowali praktycznie żadnych usług dodatkowych. Wellcome Home, który wkroczył na rynek w 2017 roku, postanowił zmienić zasady gry.
W ramach usługi wynajmujący mieli otrzymać w pełni umeblowane i urządzone według najnowszych trendów mieszkanie, pełną opiekę w trakcie wynajmu, pomoc w naprawach, załatwianiu spraw urzędowych, a dodatkowo – coś, czego nie oferował do tej pory nikt inny na rynku nieruchomości – 24-godzinną obsługę 7 dni w tygodniu w postaci usługi concierge.
Idea była prosta: wynajmujący mieli poczuć się jak w prawdziwym domu.
Stworzenie dwujęzycznych tekstów na stronę www
Artykuły lifestyle'owe na bloga
Treści storytellingowe marki
Teksty na stronę www
Wspólnie z designerem Łukaszem Liszką przygotowaliśmy wstępny zarys strony internetowej oraz stworzyliśmy teksty polsko-angielskie. Lekkie w formie treści prezentowały główne wyróżniki marki, team Wellcome Home, mieszkania oraz główne korzyści konsumenckie.
Choć z tekstami Czułego zetknąłem się po raz pierwszy jeszcze w SMS API, to jego samego poznałem przy okazji prac nad treściami do aplikacji Magic Password. Potem potoczyło się samo: opisy i scenariusze dla 2FAS authenticator, polskie i angielskie teksty dla Wellcome Home, prowadzenie bloga, treści na stronę Wellcome Office. Co tu dużo mówić. Otwarta głowa, znajomość marketingu, umiejętność przyswajania trudnych tematów i zadawania właściwych pytań. A do tego wszystkiego pióro, które kreśli wyjątkowo trafne treści. Polecam współpracę z tym copywriterem 😉
Marek Bardziński
CEO Wellcome Home