Opracowanie konceptu kreatywnego, który pomoże wypromować olej do maszyn i urządzeń rolniczych oraz rozpropagować markę FUCHS i produkty z serii AGRIFARM wśród rolników.
Opracowaliśmy koncept materiałów edukacyjnych w formie interaktywnych aplikacji, tablic, quizów i zagadek dla odwiedzających edukatorium.
Stworzenie idei kreatywnej dla kampanii promującej innowacyjny model okien i przeniesienie jej na wybrane formaty reklamowe.
Opracowanie brand message, tonality komunikacji oraz storytellingu sklepu e-commerce z ciuchami dla rockersów, motocyklistów i fanów tatuażu.
Opracowanie strategii komunikacji i social media interaktywnego edukatorium poświęconego ludzkiemu ciału i miejscu człowieka w naturze.
Marketing miejsc: stworzyć slogan oraz narrację słowną, która tchnie życie i emocje w komunikację zabytkowej willi ulokowanej w Karkonoszach, a tym samym przyciągnięcie nową generację turystów.
Niestandardowa strona jubileuszowa, która prezentuje 20 lat działań klienta na tle zmian technologicznych, jakich doświadczamy przez ostatnie dwie dekady.
Tworzymy dwujęzyczne treści na stronę internetową funduszu inwestycyjnego wspierającego startupy na pięciu kontynentach.
Wypełniamy treścią innowacyjny content hub jednego z największych europejskich producentów smarów i olejów – firmy FUCHS.
Od podstaw budujemy strategię komunikacji marki zajmującej się profesjonalną pomocą psychologiczną online.
Pomagamy stworzyć koncept kreatywnej animacji promującej zdalną pracę w firmie IT Billenium.
Polsko-angielska komunikacja budująca wizerunek innowacyjnej marki z sektora wynajmu długoterminowego. Teksty na stronę www, content marketing oraz storytelling pozycjonujący markę na rynku.
Marketing treści: wsparcie kreatywne i copywritingowe nowo powstającej platformy 8academy oraz nadzór nad treściami marketingowymi po uruchomieniu content hubu marki, a także udział w dodatkowych akcjach społecznych, realizowanych przez firmę 8a.pl.
Stworzenie strategii komunikacji i treści w postaci kilkunastu artykułów i wywiadów do pierwszego content huba kultowej marki koniaku.
Slogan, teksty www i działania social media dla jednej z największych grup hotelowych w Europie środkowo-wschodniej.
Stworzenie tekstów na nową stronę internetową ortopedy sportowego. Project management projektu oraz koordynacja działań graficznych i deweloperskich.
Stworzenie założeń koncepcyjnych, projekt strony www oraz wdrożenie jej w systemie Wordpress.
Stworzenie kompleksowych tekstów i artykułów blogowych na stronę internetową marki zajmującej się sprzedażą i doradztwem w zakresie kolekcjonerskich alkoholi.
Tworzymy interaktywny test osobowości technologicznej, który staje się głównym elementem przyciągającym do stoiska wystawienniczego naszego klienta.
Marketing w turystyce: opracowanie konceptu i scenariusza do animacji promującej walory turystyczne Polski.
Stworzenie anglojęzycznego sloganu oraz dwujęzycznych tekstów na potrzeby company profile opisującego najważniejsze wyróżniki marki.
Pomagaliśmy w stworzeniu kompleksowej komunikacji pierwszej platformy beauty on demand w Polsce. Nasza praca obejmowała działania content marketingu, consulting marketingowy oraz kreację.
Pomoc w rebrandingu marki, opracowanie głównych wytycznych komunikacyjnych oraz wsparcie w bieżącej komunikacji marketingowej.
Stworzenie tekstów zawierających kluczowe elementy komunikacyjne danego odcinka podcastu Digital Marketing Update. Pisanie i redakcja tekstów do powiązanego z podcastem Digital Marketing Newsletter oraz transkrypcja odcinków.
Prawie dwuletnia obsługa kultowej marki koniaku w mediach społecznościowych. Strategia komunikacji treści, pierwszy polski content hub marki, wywiady z ambasadorami i opracowanie treści wizualnych.
Naming, slogan i teksty www dla nowoczesnego biura nieruchomości w Częstochowie.
Stworzyliśmy nazwę i slogan dla aplikacji pomagającej w zarządzaniu restauracjami i barami.
Opracowanie głównych komunikatów słownych, stylistyki komunikacji oraz kompleksowych tekstów do materiałów promocyjnych i na potrzeby strony www.
Copywriting na potrzeby interaktywnej strony internetowej prezentującej życie i dokonania wielkiego śląskiego sportowca i społecznika, Jana Palucha.
Stworzenie nazwy dla rodzinnego biznesu meblarskiego oraz opracowanie punktu wyjścia do słownej komunikacji marki w internecie.
Scenariusz i copywriting krótkiej animacji na potrzeby kampanii płatności elektronicznych, realizowanej dla banku BZWBK.
Przygotowanie scenariusza i konceptu kreatywnego do animacji, będącej jednym z elementów szerszej kampanii digitalowej marki Ceneo.