Zadanie
Stworzenie sloganu pozycjonującego markę oraz pomoc w wypracowaniu konceptu komunikacji do mediów społecznościowych i na potrzeby nowego serwisu www.
Zakres prac
- Naming i slogany
- Strategia
- Teksty www
Kooperacja
- NoMonday Opieka kliencka, rebranding marki, projekt graficzny i developing strony internetowej

Wyzwanie
Grupa Orbis to jedna z najstarszych grup hotelarskich w Polsce, której nie trzeba przedstawiać żadnemu koneserowi podróży. Na przestrzeni lat marka nieustannie się zmieniała, dostosowując swój wizerunek i usługi do nowych realiów. Wraz ze zmianami oferty i wystroju hoteli, przedsiębiorstwo postanowiło również odświeżać swój wizerunek w internecie.
100 lat tradycji
115 hoteli w Polsce i Europie
20 tys. pokoi do dyspozycji gości

Zakres prac
Z inicjatywy agencji NoMonday zostaliśmy poproszeni o wsparcie działań rebrandingowych dla tej marki i stworzenie nowego sloganu. Naszym zadaniem była także zredagowanie tekstów na nową stronę internetową oraz opracowanie koncepcji dwujęzycznej komunikacji do mediów społecznościowych.

Rozwiązanie
Orbis miał być postrzegany jako marka doradca i opiekun, która kieruje swoją ofertę głównie do branży biznesowej oraz inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnego hotelu.
Hasło miało być krótkie, ujmujące temat w świeży sposób i, oczywiście, po angielsku. Bazując na analizie konkurencji, unikatowych cechach marki oraz wytycznych klienta, stworzyliśmy 5 sloganów.
We know-how to create a perfect hotel
Break or biz? It’s Orbis!
Five-stars hotel consultants
Feel home everywhere

Ostatecznie, klient zdecydował się na hasło, które w ciekawy sposób nawiązywało do misji marki i było jasnym odniesieniem do hotelarskiej etykiety i języka: Hospitality experts at your service.

Social media
Na potrzeby mediów społecznościowych opracowaliśmy strategię komunikacji składającą się z serii postów poruszających tematy związane z:
- podróżami i unikatowymi lokacjami, w których znajdują się hotele Grupy Orbis,
- potrawami serwowanymi w restauracjach hotelowych,
- ciekawostkami i trendami z branży hotelarskiej,
- prezentacją wyników finansowych i giełdowych spółki,
- poradami dla gości,
- wywiadami i dłuższymi treściami pisanymi z branży hotelarskiej.
Przez dwa miesiące pomagaliśmy agencji NoMonday w prowadzeniu dwujęzycznych kanałów marki na Facebooku oraz LinkedIn w zakresie copywritingu i kreacji.

Teksty na WWW
Ostatnim zadaniem była kompleksowa redakcja tekstów przygotowanych przez klienta na stronę internetową zaprojektowaną i wdrożoną przez agencję NoMonday. Prace objęły kilkanaście zakładek opisujących usługi Grupy Orbis, jej przewagi, historię i kulturę korporacyjną.
Łukasz do każdego projektu podchodzi indywidualnie, rozgryzając każdy szczegół i analizując go na części pierwsze, przez co finalny produkt jest zawsze odpowiedzią na potrzebę klienta. Profesjonalizm, który jest domeną zespołu Łukasza, to oprócz konkretów również partnerskość, opiekuńczość i dobry żart, dzięki czemu nie tylko finał pracy jest świetny, ale proces pracy nad projektem to również czysta przyjemność. Nie bez powodu Czuły Copywriter zwie się Czułym ;).

Ewa Mazurek
Relationship Specialist at Future Processing (w projekcie Orbis: Account Manager w NoMonday)