Kampania promocyjna nowego modelu okien Eurocolor

Zadanie

Stworzenie idei kreatywnej dla kampanii promującej innowacyjny model okien i przeniesienie jej na wybrane formaty reklamowe.

Zakres prac

  • Content marketing
  • Kampanie reklamowe
  • Naming i slogany
  • Scenariusze filmów i animacji
  • Social media
  • Strategia
  • Teksty www

Kooperacja

  • NoMonday Prace graficzne, projekt i wdrożenie strony www, produkcja filmów, print, obsługa klienta

Wyzwanie

EUROCOLOR należy do wiodących producentów okien, drzwi, rolet i akcesoriów okiennych. Firma ze Śląska odważnie sięga po nowoczesne patenty, które dopiero co wkraczają do branży. Tym razem w jej ofercie pojawił się model wykonany z innowacyjnego kompozytu, łączącego w sobie zalety PVC oraz włókna szklanego i reprezentujący zupełnie nową kategorię – nazwaną oknami hybrydowymi. Taka nowinka koniecznie zasługiwała na kreatywną kampanię, skierowaną do partnerów handlowych oraz klientów końcowych.

Rozwiązanie

By nowość w ofercie marki EUROCOLOR miała zapewnione mocne wejście, producent zdecydował się na szeroką kampanię promocyjną. Zależało mu na wyrazistym, zapadającym w pamięć przekazie, wyróżniającym się na tle reklam konkurencji oraz rozsądnym połączeniu kanałów online i offline.

Koncept Key visual

Slogan

Teksty na scrollowany landing sprzedażowy

Scenariusze reklam i animacji

Artykuł sponsorowany

Teksty na drukowane materiały reklamowe

Posty social media

Mailing sprzedażowy

Key visual i hasło

Punktem wyjścia było opracowanie KV, który w czytelny sposób zakomunikuje przełomowy charakter nowej technologii. A skoro tak, to zaczęliśmy krążyć wokół motywów obrazujących milowe kroki w rozwoju cywilizacji.

Chociaż w orbicie naszych zainteresowań były różne kierunki, to ostatecznie na ekranach projektantów wylądował motyw nawiązujący do lotów na księżyc.  Z kosmiczną stylistyką oraz kluczowymi elementami oferty korespondowało zaproponowane przez nas hasło.

HYBRID X. Kosmiczna technologia, przyziemna cena

Animacja reklamowa

Okna HYBRID X to prawdziwe gwiazdy w ofercie marki EUROCOLOR. Żeby blask nowoczesnej technologii był jeszcze silniejszy, napisaliśmy scenariusze, na bazie których powstały dwie animacje. Krótki spot reklamowy wylądował w serwisie YouTube. Dłuższy film trafił do osób z działu sprzedaży, które przy jego pomocy prezentują klientom zalety innowacyjnych okien hybrydowych.

Teksty landing page

Kolejna ważna misja polegała na przyciągnięciu uwagi internautów. Designerzy z agencji NoMonday przygotowali więc projekt strony internetowej, a naszym zadaniem było wypełnienie jej treścią, która ma charakter wciągającej opowieści o produkcie.

Artykuł sponsorowany

Nowoczesnej technologii nie sposób precyzyjnie przedstawić, gdy ma się do dyspozycji jedynie krótkie hasło. Dlatego jednym z pierwszych zadań było stworzenie artykułu sponsorowanego, opisującego historię oraz wyróżniki okien hybrydowych HYBRID X. Przygotowany przez nas tekst, dzięki zawartym tam kompleksowym informacjom, stał się bazą, na której budowaliśmy kolejne elementy kampanii.

Social media

W orbicie naszych działań znalazły się również media społecznościowe. By przyciągnąć uwagę użytkowników serwisów Facebook i LinkedIn, przygotowaliśmy serię kampanijnych postów, przeznaczonych do publikacji na fanpage’u marki oraz na profilach poszczególnych salonów sprzedaży.

Plakat, ulotka i mailing

A w jaki sposób na nową technologię naprowadzić tych, którzy działają w trybie offline?

By osoby przechodzące obok salonu odważyły się zrobić pierwszy krok, napisaliśmy intrygujące hasła do plakatów wieszanych w punktach sprzedaży.

W dużych firmach bardzo ważnym obszarem jest komunikacja wewnętrzna. Dlatego przygotowaliśmy mailing, informujący o nowych oknach hybrydowych HYBRID X, który z firmowej bazy wysyłany jest do poszczególnych salonów sprzedaży.

Zobacz także