Zadanie
Opracowanie głównych komunikatów słownych, stylistyki komunikacji oraz kompleksowych tekstów do materiałów promocyjnych i na potrzeby strony www.
Zakres prac
- Naming i slogany
- Social media
- Strategia
- Teksty www
Kooperacja
- Agencja brandingowa Engram Branding
- Agencja Esencja Projekt strony www
Wyzwanie
Dane są dziś dosłownie wszędzie. Firma, która zdaje sobie sprawę z ich potencjału i wie, jak je wykorzystać, zyskuje pełen obraz swoich konsumentów, potrafi lepiej dopasować usługi do rynku i reagować na zmiany.
Analityka biznesowa, rozwiązania chmurowe i business intelligence nie są jednak tematami prostymi. Komunikując takie usługi, łatwo przesadzić ze specjalistycznym językiem zrozumiałym tylko dla ekspertów i zapomnieć o korzyściach dla klientów. Elitmind, warszawska firma zajmująca się tego typu usługami, doskonale to rozumie.
Wraz z agencją brandingową Engram zostaliśmy zaproszeni do rebrandingu tej marki i stworzenia sloganu oraz głównych wyróżników komunikacyjnych, które będzie można wykorzystać w mediach społecznych oraz w materiałach promocyjnych.
Analityka biznesowa
Rozwiązania chmurowe
Business intelligence
Rozwiązanie
Anglojęzyczny slogan, który mieliśmy stworzyć, miał:
- odpowiadać założeniom graficznym i logo wypracowanemu przez agencję brandingową;
- mieć pozytywny charakter, nawiązujący do kreatywnej energii drzemiącej w zespole Elitmind i zmian, jakie mogą wywołać działania inspirowane przez tę markę;
- być uniwersalny, tak aby można go zastosować w kontekście rekrutacji, wystąpień publicznych i eventów oraz usług firmowych.
Spośród kilku zaproponowanych sloganów, uwagę klienta przyciągnął szczególnie jeden. Think bright okazał się komunikatem, który najlepiej oddawał ducha marki, pozycjonował Elitmind jako nośnik kreatywnej energii i zwracał uwagę klienta końcowego na pozytywne zmiany.
Do IT with a spark
Give your idea a spark
Know-how to change
Solution with a spark
Teksty na stronę www
Po stworzeniu sloganu marki przyszedł czas na opracowanie tekstów na nowo powstającą stronę www marki. Wspólnie z klientem oraz agencją Esencja rozpoczęliśmy układanie szkieletu treści potrzebnych do uruchomienia serwisu.
Po otrzymaniu wkładu merytorycznego od specjalistów Elitmind przystąpiliśmy do prac. Powstały teksty pozycjonujące samą markę, opisujące jej historię, kulturę pracy oraz ponad 50 specjalistycznych usług IT!
Dwoje copywriterów
Jedna esencja i misja marki
Prawie 40 stron tekstu
Opisy ponad 50 specjalistycznych usług
Wytyczne do komunikacji social media i materiały rekrutacyjne
Ostatnim elementem naszej pracy było opracowanie dwujęzycznych materiałów rekrutacyjnych, ulotek oraz postów employer brandingowych, do których oprawę graficzną przygotowała agencja Engram.