Zadanie
Stworzenie strategii komunikacji i treści w postaci kilkunastu artykułów i wywiadów do pierwszego content huba kultowej marki koniaku.
Zakres prac
- Content marketing
- Teksty www
Kooperacja
- Strategia & Client service Mediafeed
- Projekt graficzny i wdrożenie strony NoMonday
- PR Magda Bulera
Wyzwanie
Świat Hennesy to ponad 300 lat historii, niezliczona ilość kooperacji, artystycznych działań, eventów, materiałów video, koktajli i koncertów. Aby wciągnąć konsumenta w te przebogate uniwersum, pokazać pełen zakres tematów i wyjaśnić specyfikę tworzenia wybitnego koniaku, nie wystarczą nawet najbardziej kreatywne posty. Potrzeba głębszych, rozwijających temat treści, które jednocześnie będą stały na wysokim poziomie merytorycznym i przyciągną na stronę marki nowych fanów, szukających wiadomości o koniaku w wyszukiwarce.
Rozwiązanie
Wspólnie z Mediafeed i agencją NoMonday zaproponowaliśmy stworzenie pierwszego polskiego content huba, który miał gromadzić wartościowe treści ze świata marki i scalać całą komunikację online w jednym miejscu. W ten sposób powstała strona Hennessy.pl. Kolorowy i dynamiczny magazyn, który prezentował przebogaty świat marki i jej niezwykłą kreatywność.
1. Opracowanie kategorii tematycznych
Prace nad serwisem rozpoczęliśmy od opracowania kategorii tematycznych serwisu i stworzenia struktury zawartości treści. W następnej kolejności agencja NoMonday zaproponowała wizualną oprawę serwisu.
2. Praca nad wdrożeniem serwisu i treści
Podczas gdy NoMonday wdrażało serwis od strony programistycznej, my przygotowaliśmy startowe treści do każdej z zaproponowanych zakładek i zaczęliśmy umieszczać je w ekosystemie strony.
3. Opracowanie artykułów i propozycje nowych
Po upublicznieniu serwisu w internecie przygotowaliśmy stosowny press relese dla mediów i rozpoczęliśmy sukcesywne pisanie merytorycznych artykułów dotyczących zagadnień ze świata marki. Średnio w ciągu miesiąca publikowaliśmy dwie rozbudowane treści.
Wywiad z Adamem O.S.T.R. Ostrowskim
Wywiad z Adamem O.S.T.R. Ostrowskim
Z okazji startu portalu przeprowadziliśmy dwa inspirujące wywiady z ambasadorami marki. Obie rozmowy cieszyły się dużą popularnością w social mediach i spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem fanów, prezentując czym idea NEVER STOP. NEVER SETTLE. jest w praktyce.
Rozmowę z O.S.T.R zdominowała muzyka, walka z przeciwnościami losu i chęć nieustannego doskonalenia się w swojej własnej dziedzinie.
Sztuka ulicy zawsze będzie dla mnie ważna
Ja nie chcę produkować tego, czego w Polsce nie było, ja chcę produkować to, czego nie było na świecie.
Adam O.S.T.R. Ostrowski
Muzyk i producent hip-hopowy