Newsletter Deloitte Digital Marketing Update

Podcast i newsletter Deloitte poświęcony zagadnieniom retail marketingu

Zadanie

Stworzenie tekstów zawierających kluczowe elementy komunikacyjne danego odcinka podcastu Digital Marketing Update. Pisanie i redakcja tekstów do powiązanego z podcastem Digital Marketing Newsletter oraz transkrypcja odcinków.

Zakres prac

  • Content marketing

Kooperacja

  • Mediafeed Prowadzący & client service

Wyzwanie

Dynamicznie zmieniająca się branża marketingowa, nowe możliwości w obszarze handlu, innowacyjne rozwiązania technologiczne i trendy przyszłości to niełatwe tematy. Ekspertom, przedsiębiorcom oraz wszystkim zainteresowanym przyszłością biznesu często brakuje czasu na szczegółowe wyszukiwanie i czytanie specjalistycznych tekstów, branżowych raportów czy prognoz. A wiedza i umiejętne wykorzystanie nowoczesnych technologii to dziś znaczący element przewagi konkurencyjnej.

Nowe możliwości w obszarze handlu

Innowacyjne rozwiązania technologiczne

Trendy marketingowe

Rozwiązanie

Dla firm, zabieganych specjalistów oraz wszystkich zainteresowanych tym, co czeka biznes w przyszłości, Deloitte stworzył podcast we współpracy z Adamem Przeździękiem, trendwatcherem i właścicielem bloga Mediafeed.pl.

Podcast Digital Marketing Update to comiesięczna dyskusja z ekspertami Deloitte Digital. Ciekawi goście, lekka, niezobowiązująca forma rozmowy i zawsze gorące tematy pozwalają w prosty sposób przekazać branżowe treści na wagę złota.

Podcast uzupełnia comiesięczne podsumowanie, a także dedykowany omawianym tematom newsletter, w którym znajdują się zazwyczaj 3 – 4 specjalistyczne artykuły w całości pisane lub redagowane przez Czułego Copywritera.

Podcast

Artykuły

Newsletter

Podcast Digital Marketing Update

Ideą podcastu Digital Marketing Update jest spotkanie specjalistów z Deloitte Digital, Salesforce i innych firm, którzy poruszają tematy związane z cyfrową transformacją organizacji w obszarze marketingu i sprzedaży. Podcast ma za zadanie edukować w obszarze nowoczesnych rozwiązań technologicznych, zmieniającego się rynku i rosnących oczekiwań klientów. To absolutny niezbędnik każdego specjalisty, który chce trzymać rękę na pulsie. Podcast dostępny jest na platformach iTunes, Spotify, Android.

Naszą pracę zaczęliśmy od przesłuchania materiału pierwszego odcinka poświęconego mediom społecznościowym – możliwościom ich wykorzystania, innowacyjnym rozwiązaniom w ich obszarze oraz aspektom prawnym. Z materiału wyciągnęliśmy najciekawsze spostrzeżenia, intrygujące przykłady i przydatne cytaty, tworząc na ich podstawie podsumowanie całego odcinka. W ten sposób pracujemy do tej pory, co miesiąc dając słuchaczom krótki i przydatny tekst, po którym wiedzą, czy temat odcinka ich zainteresuje.

Digital Marketing Newsletter

Podcastowi od początku towarzyszy ekspercki Digital Marketing Newsletter. Jego ideą jest zgłębienie tematów poruszanych w podcaście. Dzięki temu słuchacze mogą w prosty i naturalny sposób budować swoją bazę wiedzy, korzystając z zawartych w artykułach porad czy biznesowych wskazówek. Każde wydanie newslettera to 3 – 4 specjalistyczne artykuły poświęcone konkretnym zagadnieniom, które piszemy “od zera” albo redagujemy na podstawie materiałów klienta.

Jakie tematy poruszamy?

Do tej pory z naszych tekstów subskrybenci newslettera dowiedzieli się między innymi, jak zarządzać danymi o klientach, jak skutecznie mapować ścieżkę konsumenta czy tworzyć strategie wielokanałowej komunikacji marki oraz jakie trendy i możliwości technologiczne oferuje dzisiaj branża retail. W podcaście poruszane są tematy e-commerce, wpływu nowych technologii na branżę retail, komunikacji omnichannel oraz mediów społecznościowych.

Sprzedaż online vs offline

Automatyzacja, chatboty, big data

Ścieżka konsumenta i doświadczenie zakupowe

Media społecznościowe i content marketing

Przykładowe artykuły

Na potrzeby Digital Marketing Newsletter, który jest dystrybuowany razem z podcastem, przygotowaliśmy “od zera”, bądź zredagowaliśmy kilkadziesiąt specjalistycznych treści, które napisali eksperci Deloitte Digital. Między innymi:

Z Czułym Copywriterem pracujemy od blisko dekady niemal bez przerwy przy projektach dla bardzo zróżnicowanych marek z każdego niemal obszaru rynku. Cenię jego ogromne doświadczenie wyniesione z pracy w agencji kreatywnej, ale i oczytanie, znajomość wielu zagadnień oraz świetny feeling – tego nie da się po prostu nauczyć. To pozwala mu realizować projekty bez względu na ich tematykę – w każdym świetnie się odnajdzie i znajdzie sposób, by wykazać się nowatorskim podejściem. Łukasz to perfekcjonista i profesjonalista, którego cechuje bardzo wysoki poziom pracy i kontaktu z osobami zaangażowanymi w projekt. Co ważne, przez te wszystkie lata, Czuły Copywriter nigdy mnie nie zawiódł. Mam do niego absolutnie pełne zaufanie, co zasługuje na jak najlepszą recenzję.

Adam Przeździęk

Trend Analyst, założyciel Mediafeed.pl

Zobacz także