Jak promować się na targach – ankieta technologiczna APA Group

Tworzymy koncept kreatywny interaktywnej ankiety sprawdzającej nastawienie do technologii

Zadanie

Stworzyć koncept kreatywny na stoisko wystawiennicze APA Smart, przyciągnąć uwagę odwiedzających i wyróżnić się spośród konkurencji.

Zakres prac

  • Kampanie reklamowe
  • Strategia

Kooperacja

  • Zvorka Oprawa graficzna i wdrożenie www
  • Adam Przeździęk Mediafeed Client service & strategy
  • Loudy PR

Jak promować się na targach?

4 Design Days to jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów wyposażenia wnętrz w Polsce. Jak co roku, na imprezie odbywającej się w katowickim MCK, nie mogło również zabraknąć naszego klienta – APA Smart, zajmującego się technologicznym concierge i pomocą w zakresie wyposażenia inteligentnych wnętrz.

Wyzwanie, przed którym postawił nas klient, dotyczyło tego, jak przyciągnąć uwagę zwiedzających i sprawić, by to akurat przy stoisku APA Smart uczestnicy targów chcieli zatrzymać się na dłużej.

Rozwiązanie

Interaktywna makieta inteligentnego domu, najwyższej jakości kawa serwowana przez zawodowego baristę, unikalne meble z biura projektowego Zieta Prezessdesign – czy te elementy wystarczą, by przyciągnąć uwagę odbiorców?

Do wyposażenia stoiska wystawowego dodajemy odrobinę kreatywności i niezobowiązującej zabawy, która ostatecznie przemienia się w zaczynającą żyć własnym życiem kampanię PR-ową.

Na potrzeby wystawy tworzymy interaktywny test osobowości psychologicznej, podany w lekkiej i wciągającej formie.

1

kreatywna ankieta

5

osobowości technologicznych

10

wciągających pytań o podejście do technologii

ok. 300

wypełnionych podczas targów ankiet

Na potrzeby targów tworzymy test osobowości oparty o 10 pytań dotyczących różnych aspektów technologii. Odwiedzający targi mogą wypełnić quiz za pośrednictwem tableta i w ten sposób wziąć udział w naszym badaniu.

Treści piszemy w lekki, wciągający do interakcji sposób, a wynikiem przeprowadzonego testu jest określona osobowość technologiczna, która lokuje nas po stronie osób optymistycznie lub pesymistycznie patrzących na technologię.

Kampania i działania PR-owe

Podczas targów naszą ankietę wypełnia prawie 300 osób, z której jednoznacznie wynika, że odwiedzający to w przeważającej mierze tech realiści lub optymiści.

Zabawa staje się punktem wyjścia do działań marketingowych służących APA Smart do zbierania leadów handlowych oraz do bycia inicjatorem akcji PR-owej, w której poznajemy tech osobowość Polaków.

Akcję przeprowadza agencja Loudy, a partnerem wydarzenia zostaje jeden ze śląskich uniwersytetów.

Czuły Copywriter zawsze jest pierwszym wyborem, kiedy myślę o tym, że potrzebne jest wsparcie w profesjonalnym tworzeniu treści. Ekstraklasa w tej branży. To tak, jakby zapraszało się do zespołu Leo Messiego, Neila Gaimana lub Ala Pacino contentu. Wulkan pomysłów, które – wdrażane – generują konkretne profity dla klientów. Doskonała znajomość narzędzi budowania solidnych marek, a przy tym umiejętność dostrzegania unikatowych rozwiązań jest mocną stroną Łukasza. Przeszliśmy wiele wspólnych projektów, w których otwartość, komunikacja i praca zespołowa były podstawą sukcesu.

Adam Maliszewski

Specjalista komunikacji i media relations www.adammaliszewski.pl

Zobacz także