Zadanie
Pomagaliśmy w stworzeniu kompleksowej komunikacji pierwszej platformy beauty on demand w Polsce. Nasza praca obejmowała działania content marketingu, consulting marketingowy oraz kreację.
Zakres prac
- Content marketing
- Kampanie reklamowe
- Social media
- Strategia
- Teksty www
Kooperacja
- Mediafeed by Adam Przeździęk Client service & strategy
- Dmowski.Co Projekty graficzne
- Owl Department Wdrożenie platformy
- NoMonday Grafiki social media
Wyzwanie
Cyfrowe produkty i wszechobecność internetu przyzwyczaiły nas do szybkich zakupów i usług, które możemy zamówić z dowolnego miejsca, o dowolnej porze.
Nikt z nas nie ma dziś czasu, ani chęci, by wystawać w korkach i dopasowywać się do godzin otwarcia punktów usługowych.
Chcemy, by nasze potrzeby, były zaspokojone tu i teraz. Najlepiej bez ruszania się z domu czy miejsca pracy, za pomocą kilku kliknięć.
Skoro tego typu usługi działają w świecie filmu, rozrywki, gastronomi czy miejskiego transportu, to dlaczego nie miałyby działać w sektorze wellness & beauty?
Otóż działają! Ale do tej pory głównie w krajach takich jak Stany Zjednoczone czy Wielka Brytania, gdzie kategoria beauty on demand, rozwija się prężnie z każdym rokiem. W Polsce była to do tej pory ciągle nisza.
Rozwiązanie
Szansę biznesową dostrzegła Grupa Orbico, która powołał do życia pierwszą markę beauty on demand w naszym kraju.
W ten sposób narodziło się Wellme Time
W uproszczeniu: profesjonalny salon beauty dostarczający najwyższej jakości usługi kosmetyczne, pielęgnacyjne i fizjoterapeutyczne z dostawą prosto do twojego biura, domu lub na imprezę firmową czy ślub.
Idealna oferta dla zapracowanych i zabieganych klientów, którzy nie mają czasu, by wybrać się do salonu w ciągu dnia.
Dołączyliśmy do projektu
po roku od rozpoczęcia, gdy startup obecny był dopiero na terenie Warszawy.
Naszym celem było wsparcie kreatywne
pomoc w ułożeniu na nowo komunikacji marki, uspójnienie działań w social mediach oraz stworzenie treści do powstającego bloga marki.
Spot promujący
Pomagaliśmy w dopracowaniu tekstu lektorskiego do spotu promocyjnego marki.
Blog Wellme Time
Od momentu powstania marka zakładała, że będzie czymś więcej, niż tylko mobilnym salonem i wygodną usługą, dopasowaną do cyfrowych czasów. Miała aspiracje, by stać się prawdziwym przyjacielem swoich konsumentów, doradzać im i wskazywać najciekawsze trendy ze świata beauty, wellbeingu, efektywności zawodowej oraz szeroko pojętego samorozwoju.
W tym celu powstał blog Wellme Time, na którym wspólnie z klientem poruszaliśmy tematy beauty, wellbeing, fashion i slow life.
Tworzyliśmy startowy content na bloga
Pomagaliśmy w doborze warstwy zdjęciowej
Pisaliśmy artykuły własne
Przejęliśmy opiekę redaktorską nad całością treści
Social media
W pierwszej fazie współpracy z marką pomogliśmy odnaleźć charakterystyczny język komunikacji i “ocieplić” treści, tak by marka zyskała sympatię klientek i bardziej zbliżyła się do ich codziennych problemów. Został wypracowany charakterystyczny styl postów Wellme Time, który kontynuowany jest w kanałach social media.
Zaproponowaliśmy także zabawny konkurs walentynkowy oparty o insight nieudanych prezentów, jakie panowie wręczają czasami swoim partnerkom.