Sverum

Zadanie

Naming, slogan i teksty www dla nowoczesnego biura nieruchomości w Częstochowie.

Zakres prac

  • Naming i slogany
  • Teksty www

Kooperacja

  • Studio Challenge Branding, wdrożenie i projekt strony WWW

Wyzwanie

Rynek nieruchomości przeżywa w ostatnich latach prawdziwy boom. Stworzenie od podstaw nowej marki w tym sektorze rynku jest coraz trudniejsze. Aby przebić się do świadomości klientów nie wystarczy już wyłącznie dobra usługa i sprawdzony zespół sprzedawców, biura nieruchomości muszą sięgać po nowoczesne rozwiązania marketingowe, zadbać o jakość materiałów promocyjnych – zarówno w warstwie komunikatu słownego jaki i wizualnego – oraz być stale obecne w social mediach.

Wszystkie te aspekty nie są możliwe do zrealizowania bez spójnego brandingu, który swój początek bierze w trafnej nazwie, sloganie i znaku graficznym. Właśnie przed takim problemem stanął klient Studio Challenge tworząc swoją markę w Częstochowie.

Rozwiązanie

Do projektu zostaliśmy zaproszeni na samym początku prac nad marką. Przygotowana nazwa i slogan miały dać początek nowej komunikacji wizualnej, a następnie na jej podstawie miała powstać strona internetowa, opisująca usługi, zespół i historię marki.

Bazując na wytycznych klienta, mieliśmy stworzyć nazwę, która dawałaby obraz działaności marki i jednocześnie pozycjonowała ją jako biuro nieruchomości z klasą, dostarczające topowych usług w tym zakresie.  Już na etapie pierwszych spotkań klient mocno podkreślał aspekt elastyczności swojej oferty i otwartości na potrzeby klienta.

Ważnym aspektem była także dostępność nazwy na domenie pl. – biuro działa lokalnie w okolicach Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

Nazwa

Spośród kilku zaproponowanych nazw ostatecznie wybrana została nazwa Sverum. Klienta przekonała jej duża pojemność znaczeniowa oraz dwuznaczny charakter, który z jednej strony nawiązywał do przestrzeni i bryły, a z drugiej do wyższego statusu i komfortu, jaki można kojarzyć z tym słowem.

Zamiana litery “f” na “v” dała nam unikalną nazwę pod kątem adresu internetowego i jednocześnie zmieniła odbiór marki, jako bardziej otwartej na świat.

Slogan

Hasło nieruchomości na miarę świetnie zgrywało się z dopasowaniem oferty biura do klienta oraz zwracało uwagę na metraż, tak istotny w wyborze nowego lokalu.

Do opracowanego przez nas namingu Studio Challenge przygotowało nowoczesne logo, zestaw dedykowanych ikon oraz określoną paletę barw. Nowa marka była gotowa, by zmierzyć się z konkurencją na lokalnym rynku.

Sverum

Nieruchomości na miarę

Teksty na stronę www

Przed przystąpieniem do pisania tekstów na stronę www odbyliśmy z klientem dwa spotkania warsztatowe, na których zostały ustalone zakresy poszczególnych podstron oraz charakter strony.

Serwis zawierał sporo treści, którą trzeba było pokazać w przejrzysty i zrozumiały sposób. Do tekstów, które przygotowaliśmy na bazie wskazówek klienta, Studio Challenge wykorzystało opracowaną ikonografię, a my każdą z sekcji wzbogaciliśmy o dodatkowe hasła. Powstała kompleksowa i czytelna oferta nowoczesnego biura nieruchomości.

Warsztaty z klientem

Teksty do 14 zakładek

Opisy zespołu

Slogany i hasła do oferty

Z Czułym Copywriterem współpracowałem przy tworzeniu namingu i tekstów www dla biura nieruchomości. Tak powstała nasza marka – Sverum.pl. Cały projekt przebiegał bardzo profesjonalnie, dostaliśmy sporo propozycji nazw firmy, po czym wspólnie przeprowadzliśmy analizę, która z nazw będzie najlepsza dla naszego biznesu i będzie ją łatwo wypromować w internecie. Polecam Czułego jako profesjonalnego copywritera, który pomoże Ci stworzyć twój biznes.

Łukasz Żabicki

Właściciel Sverum Nieruchomości

Zobacz także