Zadanie
Od podstaw pomagamy opracować komunikację marketingową internetowej platformy zajmującej się pomocą psychologiczną. Odpowiadamy za strategię marki, naming, copywriting, kreację, social media oraz sesję fotograficzną, tworząc całościowy obraz marki w internecie oraz w otoczeniu medialnym.
Zakres prac
- Content marketing
- Kampanie reklamowe
- Naming i slogany
- Scenariusze filmów i animacji
- Strategia
- Teksty www
Kooperacja
- Studio Sarna Logotyp, ilustracje, prace graficzne
- Roksana Miarka - Give me Light Sesja foto
- Loudy Działania PR
- Norbert Mikołajczyk Illustration & Animation Animacja
Wyzwanie
Psychoterapia i praca z psychologiem to w Polsce ciągle temat tabu. Wiele osób boi się oceny znajomych, kolegów z pracy, rodziny lub najzwyczajniej w świecie same przed sobą nie chcą przyznać się do problemu, który ich dręczy. Dodatkową barierą bywa także brak czasu, funduszy oraz niechęć do spotkania się z psychologiem twarzą w twarz.
Bazując na tych obserwacjach i na nowych kierunkach rozwoju psychologii, nasz klient postanowił opracować profesjonalną platformę tekstowej pomocy psychologicznej online. W ramach kodowanej na poziomie bankowym aplikacji pacjent może rozmawiać z psychologiem za pomocą wiadomości tekstowych lub połączeń video. I to właśnie ten pierwszy typ udzielanych porad stał się elementem wyróżniającym na polskim rynku.
Rozwiązanie
Żeby zacząć gromadzić profesjonalny zespół psychologów i móc przedstawić pacjentom wiarygodną usługę, potrzebna była nośna nazwa, stworzenie strony internetowej oraz profesjonalnej oferty sprzedażowej.
Nasze prace zaczęliśmy właśnie od opracowania tożsamości marki – nadając jej atrakcyjną nazwę, opracowując strategię komunikacji i slogan. W ten sposób z kilku przedstawionych nazw klient wybrał tę właściwą.
WeTalk – o każdym problemie warto rozmawiać
Na start portalu przygotowaliśmy scenariusz animacji tłumaczącej sposób działania WeTalk i pokazującej, czym różni się od innych usług tego typu.
Teksty na stronę internetową...
Bazując na wiedzy przekazanej przez ekspertów WeTalk, zaproponowaliśmy układ treści na stronę WWW marki oraz napisaliśmy teksty do wszystkich zakładek. Treści, przeznaczone do potencjalnego klienta i otwartych na współpracę psychologów, skupiały się na wyjaśnieniu zasad, na jakich działa terapia tekstowa oraz platforma WeTalk.
...i do prezentacji sprzedażowych
Oprócz tekstów na stronę internetową przedstawiliśmy także pomysł oraz przygotowaliśmy treści do prezentacji sprzedażowych marki.
- Prezentacja dla psychologów – zachęcała do potencjalnej współpracy w ramach platformy.
- Prezentacja B2C dla klientów – przedstawiała wyróżniki platformy i korzyści z terapii tekstowej.
- Prezentacja B2B dla firm – przedstawiała korzyści z opieki psychologicznej w firmie.
Koncept graficzny strony www oraz prezentacji został stworzony we współpracy ze Studiem Sarna.
Strategia działań social media
Na potrzeby działań marki w internecie stworzyliśmy kompleksową strategię social media ,obejmującą kanały marki na Facebooku oraz na Instagramie.
Koncept zakładał połączenie treści typowo poradnikowych i motywacyjnych z postami tłumaczącymi zasady działania WeTalk, terapię tekstową oraz zawiłości psychologii. Znalazło się także miejsce na teksty blogowe oraz lżejsze posty lifestyle, oparte w większości o ilustracje tworzone we współpracy ze Studiem Sarna.
Na potrzeby Instagrama zaproponowaliśmy jednolity układ graficzny postów oraz rozbicie treści blogowych na karuzelę postów, prezentującą najciekawsze porady z przedstawionego tekstu.
Redakcja tekstów blogowych
Od samego początku opracowywania strategii komunikacji marki, kładliśmy duży nacisk na uruchomienie firmowego bloga WeTalk. Obecnie na portalu ukazuje się kilka artykułów w miesiącu. Jesteśmy odpowiedzialni za redakcję nadesłanych treści eksperckich oraz za inspirowanie klienta do tworzenia nowych artykułów.
Zapraszamy na bloga WeTalk – opowiadamy tam o psychologii, szeroko rozumianym samorozwoju, tworzeniu pozytywnych nawyków, walce z nałogami i inspirowaniu do działania.
Gra karciana WeTalk – o każdym problemie warto rozmawiać
Na start działań PR-owych zaproponowaliśmy dołączenie do press kitu mediowego specjalnego upominku dla dziennikarzy.
We współpracy z klientem, Studiem Sarna oraz agencją PR’ową Loudy, opracowaliśmy koncept gry karcianej, nawiązującej do popularnego niegdyś „Flirtu Towarzyskiego”. W ten sposób powstała unikatowa gra towarzyska, która w intrygujący sposób zwracająca uwagę na potrzebę rozmowy między dwojgiem ludźmi.
- Opracowaliśmy koncept gry oraz copywriting kart.