Iconic Art Spirits

Tworzymy content na potrzeby firmy zajmującej się dystrybucją luksusowych marek alkoholi

Zadanie

Stworzenie kompleksowych tekstów i artykułów blogowych na stronę internetową marki zajmującej się sprzedażą i doradztwem w zakresie kolekcjonerskich alkoholi.

Zakres prac

  • Content marketing
  • Teksty www

Kooperacja

  • Zvorka Branding, strona internetowa i wdrożenie.

Wyzwanie

Kolekcjonowanie dzieł sztuki, klasycznych samochodów czy drogocennych monet lub znaczków to uznane sposoby na lokatę kapitału. Uwagę majętnych kolekcjonerów coraz częściej przyciągają także unikatowe alkohole: wina, wódki oraz tzw. brown spirits, czyli brandy, koniak, whisky i rum, wśród których najbardziej atrakcyjne butelki mogą osiągać wartość nawet dziesiątek milionów dolarów!

Nasz klient, firma Iconic Art Spirits, specjalizuje się właśnie w tej ostatniej dziedzinie – sprzedaży i doradztwie w zakresie alkoholi brown spirits. Na potrzeby startu firmy na polskim rynku stworzyliśmy kompleksowe teksty na stronę internetową marki.

Koniak

Pierwszy król i długa tradycja

Whisky

Niekwestionowany no.1

Rum

Tworzony w słońcu południa

Rozwiązanie

Razem z agencją reklamową ZVORKA tworzymy stronę internetową, która pokazuje ofertę Iconic Art Spirits, historię koniaku, whisky i rumu. Odbiorcy mogą też zapoznać się z zakładkami, które prezentują kluczowe marki będące w dystrybucji IAS, a także ze startowymi artykułami blogowymi.

Łącznie powstaje ponad trzydzieści stron eksperckiego tekstu! Nasza praca oparta jest o konsultacje eksperckie z klientem, pracę na źródłach książkowych, specjalistyczne raporty i kontakt z przedstawicielami marek świata luksusowych alkoholi (Dictador Rum).

36 stron unikatowego tekstu

Praca na źródłach

Konsultacje eksperckie

Zobacz także